TV 2 som betalingskanal

DM og dialog kampagne. Antennegimmick, events, trade marketing, outdoor og avisannoncer.

Den 11. januar 2012 blev TV 2 betalingskanal. I den forbindelse eksekverede og designede vi en kampagne, der bestod både af directmails,  AtL og BtL kampagnemateriale samt events i 20 byer i Danmark  – i perioden november/december 2011. Eventen bestod af stande med roll ups, kaffevogn m.m. samt et hold samplere, der informerede borgerne om, hvad man skulle gøre for at beholde sit TV 2. One-to-one dialog samt signup på websitet.  Da målgruppen primært var husstande, der havde antenne på taget, producerede vi en masse små plastikantenner på sugekop. Disse blev placeret på tagene af biler på parkeringspladserne ved storcentre m.m. – som ekstra opmærksomhedsskaber. Sideløbende afviklede vi en Trade Marketing kampagne hos alle elektronik forhandlere og TV distributører i Danmark – med diverse POS elementer til butikkerne. DM kampagnen bestod desuden af kommunikation via mail og web samt 3 hustandsomdelte kampagnefoldere.

Elementer:Husstandsomdelte foldere, antennegimmick, eventmateriale, trademateriale, direct mail kampagne samt outdoor og avisannoncer design, opsætning og tekst.